Романија 2020.

• Датум: 11 – 13. септембар 2020.
  • Стазе:
    • недеља:
  • Водич: Петар Рајда
  • Учесници: 22

Од граничног прелаза код Лознице до Сарајева смо стигли брзо и имали времена да обиђемо Врело Босне код Илиџе. Након обиласка вратили смо се на Пале до планинарског дома Стајна где смо се дружили с домаћинима за вечером.

Сутрадан, у суботу, пешачка тура нас је водила по Романији до Новакове пећине. Успут су неки брали гљиве, а сви уживали смо у природи и изворима планине Романије. Попели смо се у Новакову пећину. За неке је то био прави доживљај јер је потребно било и мало алпинизма уз стене, уз помоћ сајли. У дом смо се вратили око 17 часова, одморили, вечерали и поново се дружили са домаћинима.

Трећег дана, у недељу, после доручка одвезли смо се до Високог, удаљеног око 1,5 час вожње. Из Високог одлазимо на Сунчане пирамиде или тзв. Босанске пирамиде и ту посећујемо локалитет где су откопаване стене за које се тврди  да их је човек направио и да су тако настале пирамиде. После тога одлазимо до уласка у лавиринте под земљом са друге стране пирамиде где обилазимо тунеле. Водич нам детаљно објашњава настанак тунела и целог комплекса. Посету завршавамо у 14 часова и тад крећемо кући уз успутне паузе за ручак. У БП стижемо око 23 часа.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *